گفتگوی تنهایی

متن مرتبط با «عاشقتم خدا» در سایت گفتگوی تنهایی نوشته شده است

عاشقتم

  • نیلوبلاگ

    پـــــــــــدر xa0 پدر یعنی نماد عشق و احساس پدر یعنی هما ن بوی گل یاس ** پدر یعنی هزاران عشق با هم پدر یعنی هزاران درد مرهم ** پدر یعنی همان احساس پنهان پدر یعنی , یک دنیا ز ایمان ** پــــدر یعنی صدای شرشر آب xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 پدر یعنی همان بوی گـل ناب ** پدر یعنی وجود عــــاشقانه پدر یعنی امیــــد اهل خانه **پدر یعنی دعا از بهر فرزند xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 پدر یعنی شکــر, شیرینی قند ** پدر یعنی ستون خــــانواده پدر یعنی محبتـــ,صاف, ساده ** پدر...

    ادامه مطلب
  • خدا قوت...

  • نیلوبلاگ

    امروز با یکی از اقوام نزدیک صحبت میکردم. در فامیل، xa0ما دو نفر لکنت داریم. تفاوت شخصیتی زیادی داریم و او به شدت برونگرا و ابرازگرست، xa0و همین هم در گفتار تا حدی به او کمک کرده. xa0امروز گفتار ما دو نفر چقدر متفاوت بود. من از لحظه های لکنت چه راحت عبور میکردم و چه حساب شده شیوه ها و مهارت های مختلف را میآزمودم. مثل یک بازی دوست داشتنی، جذاب و پر هیجان. حتی گاهی برای راحتی او لکنت کاذب میکردم و گاهی فشار کاذب ایجاد میکردم. (این تجربه ی جدیدی بود برای آگاهانه تر کردن لحظات پر فشار) ولی او فقط نا ...

    ادامه مطلب